Termeni si conditii

Preturile produselor

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si au toate taxele incluse, insa nu includ cheltuielile aferente transportului.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Pentru a anula sau a face mici modificari la o comanda plasata va rugam sa ne anuntati cu minim 24 ore inainte de data livrarii.

Incercam sa ne adaptam cerintelor de ultim moment ale clientilor nostri insa nu putem garanta ca vom reusi sa facem modificarile dorite doar daca ne aduceti la cunostiinta cu 24 ore intainte de data livrarii.
Comenzile care au fost trimite deja in productie nu mai pot fi anulate.
Pentru comenzile ce depasesc 1000 RON ne rezervam dreptul de a solicita plata unui avans ce consta in 20% din valoarea comenzii.
In perioadele de varf (1-8 martie, Craciun, Sf Valentin etc.) nu garantam posibilitatea de a anula o comanda in mai putin de 24 ore intainte de data livrarii.

Disponibilitatea produselor

La un moment dat se poate intampla ca anumite produse sa nu fie disponibile in stoc, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real.

Se poate intampla ca in cazul produselor din sectiunea „Flori” sau „Evenimente” sa nu fie disponibil un anumit sortiment din componenta produsului, in acest caz ne rezervam dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora vom incerca sa va contactam pentru acord, daca nu reusim sa va contactam prin canalele de comunicare folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, vom constidera ca avem acordul dumneavoastra.

Frunzele si verdeata folosite pot fi schimbate fara instiintarea clientului, avand in vedere ca pozele de pe site sunt cu titlu de prezentare.

Modalitati de plata

Modalitatile de plata disponibile sunt:

Ramburs – platiti cash unui curier, insa doar in avans, inainte de livrare.
Transfer banca– livrarea se face doar dupa confirmarea platii.
Western Union – livrarea se face doar dupa confirmarea platii.

Livrarea produselor

Livrarea produselor se poate face doar pe teritoriul Romaniei si in orice locatie a acesteia.

      • Pentru livrare locala in Arad, costul transportului este 15 RON, programul de livrare fiind de luni pana duminica in intervalul orar 8-21. Timpul de livrare a comenzii este de minim 2 ore in cazul produselor din sectiunea Flori.
      • Pentru livrare in alte locatii ale tarii, transportul se realizeaza prin curierat, costul transportului fiind de 27 RON pentru primul kg. Costul poate varia in functie de greutatea, marimea si destinatia coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de firma de curierat si pot fi schimbate fara anuntarea in prealabil a cumparatorului. I.F. ADI nu stabileste independent costurile de transport si nu este beneficiarul acestor sume.

Costurile de transport vor fi achitate la destinatie de catre client, doar in cazul in care nu se stabileste contrar.

Timpul de livrare

Pentru produsele din sectiunea „Flori” si „Evenimente” timpul de livrare este de minim 2 ore.
Pentru celelalte produse timpul de livrare poate fi si de 5 luni deoarece produsele sunt livrate la timpul optim de plantare pentru a asigura cele mai bune rezultate.

Perioada de livrare este dupa cum urmeaza:

Produsele din sectiunea Plante iaz vor fi livrare din primavara, in jurul datei de 30 martie, pana toamna tarziu inainte de venirea inghetului.
Pomi si arbisti fructiferi cu radacina libera
sunt livrati primavara dupa trecerea inghetului, in jurul datei de 15 martie. Iar toamna dupa intrarea plantelor in repaus vedetativ, in jurul datei de 1 octombrie.
Bulbi de flori vor fi livrati primavara incepand cu data de 15 martie iar toamna incepand cu data de 1 septembrie.

Politica de refuz

Compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza o comanda fara a oferii explicatii. Va asiguram ca facem tot posibilil pentru a onora toate comenzile dar pot exista situatii in care produsele comandate sa nu fie disponibile in stocul nostru si nici al furnizorilor.

Protectia datelor personale. Confidentialitatea

Pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca I.F. ADI sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004 .

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor, in mod gratuit si fara nici o justificare. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata pe adresa de email office@famag.ro

Este  foarte important ca toate datele despre dumneavoastra sa fie corecte, acestea fiind necesare pentru buna desfasurare a intregii comenzi. Refuzul dumneastra de a ne furniza aceste date duce la imposibilitatea efectuarii comenzii. Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date.

”Promotii si oferte

Ocazional, putem oferi produse cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in limita stocului disponibil si in perioada mentionata, ele nu constituie o oferta permanenta .

Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate.
Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.”

Returmarea produselor

Conform legislatiei romane clientii www.famag.ro pot returna produsele cumparate  in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Astfel, I.F ADI accepta returnarea oricarui produs( mai putin cele din sectiunea “Flori” si “Evenimente” deoarece sunt perisabile), cu conditia ca produsul returnat sa nu fie deteriorat. In cazul in care produsul este deteriorat, acesta nu mai poate fi returnat.